HEJ HOPP

HEJ BLOGGEN!!!! Jag har ingen anledning till varför jag inte har uppdaterat, det är oförlåtligt! Haha.. men förvänta er KASS uppdatering den här sommaren.. jag kan inte hjälpa det, I was born this way ;)

Men men! Här är vad jag har sysslat med:

Vad i LUND, det var ganska så gulligt ändå ^^ Och juste, Malmö också!

Aja, text har aldrig varit min grej, lägger upp några bilder istället =D


Eh.. ja det var väldigt fågligt i Lund, minst sagt.




friday friday gotta get down on friday! Haha åt grym mat!!

Aja, det var allt för Lund, okej, bilderna beskriver ju inte jättebra vad jag gjorde, men mysigt hade jag det i alla fall, och träffade lillkusinen (som inte är så liten längre, han är närmare bestämt 9 nu..)

PEACE


Kommentarer
Postat av: Born This Way

=)

2011-06-09 @ 01:04:35
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0