film jag gillar

jag har sett en ny film typ varje dag än så länge det här lovet, älska film!

Men det jag vill komma fram till är att jag vill tipsa om en film som jag fastnade för. Den är med hon.. var heter hon, men stora läppar, Kat, nånting! Jag gillar verkligen henne, lite dåligt att jag inte ens vad hon heter exakt, ska visa en bild och kolla upp namn nu.. håll ut!

Juste, hon heter Kat Dennings, hon är grym I think, älskar de filmer hon har medverkat i och som jag har sett, so far! Dessutom är hon snygg!

Men en film som jag gillade extra mycket, som jag såg för någon vecka sen, heter Daydream Nation, den innehöll mycket sex, droger, dödsfall och konstigheter, men jag gillade det. Oj, gud vad hemst det låter att jag gillar sånt, hahaha!
 I alla fall, se den!

Den får.. 7 Agnes av 10 Agnes, och det är väldigt bra i min värld för jag är snål med betyg! Haha..


bild från google

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra? :)

2011-06-18 @ 21:09:53
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0