hyllning till livet

det är torsdag. Jag måste säga att jag älskar alla dagar i veckan, alla dagar har sin egna charm liksom. Eller så kanske det bara är känslan av att älska livet? Mycket möjligt. Jag önskar att alla fick vara så glad som jag är lite då och då. Inte för att jag är överdrivet glad men för att jag verkligen är nöjd med nuet. Jag kan njuta i nuet. Även om det är mycket jag vill i framtiden så känner jag att det är inte hela världen om jag inte hinner eller orkar göra allt för jag är ändå nöjd. Jag kanske inte gör något märkervärt eller så stor skillnad i världen innan jag dör (vilket i och för sig hade varit rätt grymt) men jag vet redan nu att när jag är gammal och dör kommer jag dö glad. Men denna allmäna glädje och harmoni som jag känner idag, och alla dagar. Jag älskar livet. Jag skulle kunna tjata om det hur långe som helst.. Så trots krav och måsten är jag jävligt glad att jag föddes överhuvudtaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0