alla ska med? VA?!

okej, måste bara uttrycka mig lite lite.
Vet inte exakt vad jag vill få ut av det här inlägget men jag måste ändå få ut mina tankar.



Ja, mina tankar gäller socialdemokraterna (eller ungdomsförbundet rättare sagt tror jag)
-Grejen är den att jag ser alla dessa socialdemokrater ÖVERALLT! I skolan, utanför dörren, på stan, på överby, och idag stod de utanför sylteaffären, EN METER utanför dörrarna, och DÄR tycker jag det har gått för långt. Jag menar, man ska eller har precis handlat och har händerna fulla, har jag då lust att ta emot en massa papper eller få en massa info? Skulle inte tro det.
Men visst, det är snart val och sossarna vill vinna, det kan jag förstå, man vill ju vinna så många röster som möjligt. Men jag ser ju BARA socialdemokrater, inga andra partier ute, det hade känts mer okej om alla partiter var ute och gjorde reklam för sig. Det känns så desperat på något sätt och ärligt talat ser jag det mest som irriterande när någon försöker smocka på en med en massa information när man obviously inte vill ha den just då.
+Men samtidigt så tycker jag också det är bra att sossarna är ute och gör reklam för sig, och uppmuntrar människor att rösta.
Så jag vet inte, jag är kluven i det här, haha ;)
Eller det jag skulle önska var i så fall att alla partier var ute och visade sig lite mer, så att man fick veta vad alla partier stod för nu innan valet.
För jag har inte sett alliansen EN enda gång ute, bryr de sig inte eller är de så jädra säkra på att de kommer vinna eller vad är det frågan om?
Aja.. ville bara uttrycka mig. Nån som håller med?

Kommentarer
Postat av: Veronika Stroh

JAG HÅLLER MED!! =D Ska kanske faktiskt hjälpa mamma att knacka dörr och prata om Socialdemokraterna xD Det känns lite fel för att vara jag ;)

2010-09-10 @ 20:19:15
URL: http://veronikastroh.blogg.se/likeicare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0