movietime

idag har varit/ är en riktig film dag.. men på något sätt har jag faktiskt lyckats att vara social också ^^ det känns bra. Jag älskar lov. På något sätt känner jag mig väldigt effektiv, hahah ja, det måste vara något fel på mig!


först såg jag på dear john, som faktiskt var rätt mysig, men väldigt typisk eftersom att den är skriven av nicholas spark, hahah.. men ändå sevärd!



Sen såg jag på bio, the social network, också en väldigt bra film, jag undrar fortfarande om historian är sann eller inte men jag tror fan det ^^



och nu ska jag se på den här filmen, som jag inte har någon kommentar om än eftersom att jag inte har sett den än xD haha...

peace!

bilder ifrån google

Kommentarer
Postat av: Anonym

... den är inte sann.

2010-11-03 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0