hepp knäpp måndagsdepp

Jag brukar alltid vara glad! Alla dagar. Inga klagomål ^^ Idag har jag nog någon slags svacka eller något. Är inte alls lika pepp som jag brukar och är lite nedstämd. Det är skolan som spökar tror jag, känner mig lite stressad och pressad, pressad att alltid kunna prestera på topp, ibland är inte ens bästa nog, tyvärr. Så för mig blir det väldigt jobbigt när jag misslyckas med någonting för att jag är så van vid att alltid lyckas om jag vill. Oj oj oj, vad i-landproblem det här låter, nu får jag nästan lite ångest över att jag tänker publicera det här för att det är så onödigt babbel som ingen bryr sig om när det finns människor som har det Tusen gånger värre, men ibland måste man ju faktikst få ha dåliga dagar, eller?
Det är då man verkligen uppskattar alla andra dagar när man verkligen är Glad :)

Jaja, jag behövde nog skriva av mig lite trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0