helgens..

helgens bästa: hm.. allt med helgen! typ hälsö och grejer! ;D

helgens värsta: .... det fanns inget dåligt, jag var bara tvungen att skriva med det ^^

helgens lyckligaste: känslan när jag insåg att jag inte skulle behöva gå (!) till Linnéas stuga (det var minst 1,5 kilometer och jag var kall och hade ont i fötterna, haha) med andra ord när bussen kom.. sorgligt men sant xD

helgens godaste: chockladmousse med crisp för fan... eller tacos.. eller frukost.. eller allt godis.. fan jag vet inte.. mat är gott!

HELGENS OUTFIT!!!



fast nä.. bär tas med en nypa salt.. det känns inte som min stil att visa dagens outfit.. kanske för att jag inte har värsta stilen.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0