en dag, som skulle kunna vara i februari

Skoja bara.. det nya var alldeles för komplicerat för mig så jag känner att blogg.se är nog det rätta för mig trots allt ;) skulle bara gärna vilja fixa en header av något slag, men det är också alldeles för komplicerat för lilla jag, så jag får nöja mig med det utseéndet jag har nu.. fattar inte sånna där konstiga koder, om jag försöker mig på det brukar det sluta i.. kaos! Så vi får väl se vad som händer helt enkelt, spännande, right?

Bild på det kanske? Joo.. men jag har ju inga bilder. Men.. jag kan fixa en fin, passande bild! Bra va?

Okej, här kommer den





istället för att se det här när jag tittar ut genom fönstret så ser jag snöblandat regn, yeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0