random shit

min blogg är riktigt jädra trist nu måste jag erkänna, jag uppdaterar ju typ never ever! Det borde bli ändring på det.. men jag tror det beror på att jag inte har använt kameran så himla mycket på sistone vilket betyder att då har jag inget direkt att prata om eller ladda upp. Vi får tagga vår istället! Då vill jag ta en massa fina bilder! Jaaaaaa =D
Jag skulle kunna bjuda på lite ointressant fakta om vad som händer i mitt liv men det är just vad jag sa: ointressant ;)
En sak som dock är lite kul är att vi får egna datorer i skolan nästa vecka, det är bra!

Nu ska jag ladda upp några bilder tänkte jag :)


liten agniiiiis


En sånna dära lyckokaka


hehhehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0