livet rullar framåt

idag är en bra dag, precis som alla andra dagar!
det som utmärker just den här dagen är att:
- vi slutade halv tolv
- jag har precis börjat med en skoluppgift och det känns bra
- vi dansade afrikansk dans i skolan, det var festligt
- åt precis thaimat
- jag ska städa, vilket betyder att jag kan lyssna på hög, grym musik samtidigt!
- jag ska iväg och svettas senare
- det ligger en annanas och väntar på mig där nere.. mums
- imorrn ska alla tvåor på skolan få ha ett snack med Olle Waller (fråga Olle) vilket är grymt! (oj, nu håller jag mig inte till idag, jag går i förväg!)

det enda som kanske är lite dåligt med den här dagen är det faktum att jag har lite ont i halsen, det är inte bra för jag vill ju inte bli sjuk och riskera att missa alla roliga saker som också ligger framför mig :( Men jag tror nog att det går över, förhoppningsvis! :)


en blek och tråkig Agnes som skulle vilja ha lite sol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0