det blev bio..

.. igår alltså! Såg the tourist igen.. (det var lite krångel första gången vi skulle se den xD) och jag var besviken, jag hatar när filmer inte slutar som jag vill att de ska sluta, det är jobbigt som fan!

Idag har jag namnsdag, min namsdag har varit bra, den började kasst, men kommer sluta asbra! Har precis varit och fikar och nu.. aa. det lär inte hända något som kan förstöra denna dag, det är ju dessutom fredag liksom så det är gryyyymt! :D

Fick en söt liten hjärtformad sak som jag tänker lägga mina ringar och sånt i, om någon känner för att sponsra min ringsamling så är det fritt fram!!





moahhaa, det är fritt att lägga till fler ringar i min samling, jag tackar inte nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0