den dagen alla gick till skolan, förutom jag

idag har jag:
- spelat kort
- sett på poseidon
- kollat på ett grey's anatomy avsnitt
- inte pluggat
- spelat monopol med min bror. Nej, jag vann inte, det blev lika för ingen orkade spelat klart (Jag hade nio hotell, grymt!)
- ätit korv med bröd
- spelat sims
- chattat på facebook
- läst tidningen, 5 gånger
- kollat hur mycket feber jag har ( typ 10 gånger)
... haha man känner sig så effektiv när man är sjuk.. ^^ gör så mycket vettigt!

och jag känner att min blogg är mycket tråkig för tillfället, det borde mina 5 dagliga besökare bekräfta, men jag ska försöka bättra mig, promise :)

Kommentarer
Postat av: keela

tack! vad kul att höra :D

2011-01-10 @ 20:07:11
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0