london



har varit i London! Det var lite nice. Lägger upp lite bilder, men jag orkar inte lägga upp många så jag kanske laddar upp lite fler någon annan gång, nu vet du ^^








+
i London var det plusgrader, det kändes nästan som vår, det var skönt ;)
+ shopping
+ massa flum med familjen
+ WE WILL ROCK YOU!!!! (det var ganska så awesome säger jag bara)
+ Pundet är lågt, hade vi åkt för typ tre år sedan hade det varit dyrare för oss (haha en av våra djupa diskussioner)
+ tunnelbana
+ snygga britter
+ hilton
+ hotellfrukost!!

- Okej.. jag tycker att Madam Tussauds var lite överskattat (haha jag gillar det ordet!) men alltså, det var ju fortfarande rätt awesome..
- tunnelbana
- JAG SÅG INTE CHARLIE :( :( :( Det var nog den enda som faktiskt var dåligt, allt annat var egentligen bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0