PUSS

var i göteborg häromdagen och kollade på PUSS. Det var en intressant film..
Jag kan inte säga att den var jättebra, men inte dålig heller, den var okej helt enkelt (:

Men det ÄR irriterande att det går så få filmer i trollhättan att man måste åka till göteborg om det är någon film man verkligen vill se.. för nä, det går absolut inte att vänta tills filmerna kommer ut på dvd, nepp!

Det är förresten en del svenska filmer som har premiär till hösten/vintern som jag vill se, här är några av de;
-I rymden finns inte känslor
-Ond tro
-Orion
-Svinalängorna
-Himlen är oskyldigt blå
.. det var alla jag kom på nu, men det är ändå en hel del, haha.


SÖT Virre :)

*
Veronika och Nina

Haha, ja, det ar tomt i salongen just då, men det kom liiite mer folk sen ;)

Idag är det söndag och imorrn fyller jag år! (:

Kommentarer
Postat av: Veronika Stroh

Jag har rött hår...

2010-09-09 @ 18:56:21
URL: http://veronikastroh.blogg.se/likeicare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0