motivation + mod = kunskap

idag har jag haft idrott och blev svettig för typ första gången, okej nu överdrev jag men ni fattar, jag blev varm för en gångs skull (:

så då fick jag belöning..



visst ser det vidrigt ut?!

men det är faktiskt gott! Fast inte i för stora mängder xD för den som inte vet så är det i alla fall turkisk yoghurt med pecannötter och lite houng. Alla som gillar yoghurt borde prova det!
Fast jag tror att det är ungefär som med sushi, man tycker det är vidrigt första gången man äter det men om man provar igen blir det bara godare och godare för varje gång man äter det!

Aja, nu ska jag plugga lite spääänish. För det är jag ju så bra på *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0