min betydelsefulla dag

idag är jag så här *visar med fingrarna* trööööött! Ungefär.. aa, jättetrött. För jag är nästan sjuk, och jag vet, det finns inget som heter nästan sjuk men jag är nästan sjuk ändå för jag gillar att vara nästan sjuk, har något problem med det? Nä.. det var väl det jag tänkte. Nu ska jag slå hål på tid genom att roa mig med riktigt djupa och vettiga grejer här i livet.

Här är lite förslag på saker jag kan tänkas göra;


äta choklad...


heheh så här snygga blir simmarna när man slumpar i spelet...


kanske sitta och flippa med den här..


eller så ligger jag bara så här och stirrar upp i taket.. haha och nä, jag är inte död.. bara ser lite så ut (förutom att mina fötter är uppe i luften xD)

Nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0