hihi^^

sävsjö, boda borg, lite bilder, lite text.


vårt rum, långt ner i en korridor, och jag och Virre var de enda människorna på hela stället.. det var lite läskigt när man såg skuggor utanför dörren!


tåget som höll på att köra på mig. Ser ni tåget? Det gjorde jag också, men sen gick det jääävligt fort och tankspridda jag hann inte fatta att tåget åkte fort förrän det tuttade på mig. Då flyttade jag på mig.


Riktigt roliga dagar med mycket tåg, buss, questar och gott sällskap.
Lite missförstånd och konstiga händelser också men det är sånt som gör
att man vet att man lever ;)
WIIIII!

Kommentarer
Postat av: Veronika Stroh

Jag fattar inte hur jag missade att du fotade mig och rummet mitt i natten xD

2010-08-20 @ 00:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0