fredag

har gjort en ny headen, jag är inte speciellt nöjd med den men eftersom att jag har ett nytt "tema" på bloggen så känner jag att jag ville ha en ny header, men det kommer förhoppningsvis en finare snart (:
Har jag sagt det här förut? ^^ Kände nästan igen det xD

I alla fall, idag efter skolan var jag och fikade Igen, herregud alltså, kommer bli bankrutt om jag fortsätter såhär,
men mysigt var det i alla fall.



alla åt kanelbulle förutom jag och Virre, vi ska alltid vara värst ;)


Veronika suger av sin cola... eller nåt!

 nu är det fan helg.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Kul att du är med i tävlingen, lycka till nu!



Gör du för nått då ?

2010-08-28 @ 22:53:20
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Veronika Stroh

WTF Agnes!? xD

2010-08-30 @ 18:41:25
URL: http://veronikastroh.blogg.se/likeicare
Postat av: Maddyyy

känner att jag missar en del, nu när vi inte går i samma klass :( miss u guys!

2010-09-03 @ 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0